Прокачуємо скіли

Здобувачі освіти спеціальності «Готельно-ресторанної справи» – учасники Міжнародного молодіжного проекту «Skill up – III».

    Здобувачі вищої освіти спеціальності «Готельно-ресторанної справи» як учасники Міжнародного молодіжного проекту «Skill up – III» прослухали серію вебінарів про маркетингову аналітику, найпопулярніші питання під час співбесіди і як на них відповідати, як отримати job offer у міжнародній компанії, принципи Digital планування і як обрати роботодавця, який відповідає твоїм цінностям.

    Серед спікерів майстер-класів – фахівці-практики Республіки Казахстан: начальник відділу з дослідження ринку Efes Kazakhstan, менеджер з маркетингу та PR HeadHunter, менеджер з корпоративних зв’язків Mars Kazakhstan, маркетолог DASM Group, бізнес-тренер корпоративної академії Magnum, спеціаліст з організаційного розвитку The Cleveland Model OD Magnum Cash&Carry.

    Лектори ділилися власним професійним досвідом, особливостями корпоративної культури у казахстанських організаціях і головне – прагнули допомогти учасникам з вибором компанії для комфортного працевлаштування.

    У слухачів вебінарів була можливість пройти тестування, щоб перевірити набуті знання і навички, навчитися оформляти резюме міжнародного зразка і взяти участь у розіграші подарунків.

    Наші здобувачі освіти спеціальності «Готельно-ресторанної справи» прокачали свої скіли для успішного працевлаштування не тільки в Україні, а й за кордоном.

Дуже вдячна, що змогла прослухати стільки різноманітний майстер-класів, які були для мене дуже мотиваційними та допомогли зорієнтуватися у подальшому плані дій на майбутні декілька років. Обов‘язково хочу бути слухачем таких майстер-класів і надалі.

Під час другого вебінару я дізналася про види корпоративної культури. Про те, яким способом керівники управляють компанією та мала змогу зрозуміти для себе, який з шести видів корпоративної культури підходить мені найбільше.

На майстер-класі спікер розповідав про види корпоративної культури. Для мене така тема була новою і спочатку були переживання, щодо того чи зрозумію я викладений матеріал. Але завдяки жартам, позитиву, гарним комунікативним навичкам та розповідям із власного досвіду, спікер зміг зрозуміло подати весь матеріал та зацікавити учасників вебінару. Нам розказали про 6 видів корпоративної культури. Найбільше мені сподобався «помаранчевий» вид, під назвою «культура досягнень». Це ефективність, нагородження за чудово виконану роботу, мотивація співробітників та надання швидкого кар’єрного зросту тим, хто ефективно працює над удосконаленням роботи. Майстер-клас був досить лаконічним, цікавим та корисним.

Майстер-класи допомоги мені перебороти страх співбесід. Було розглянуто дуже багато питань, що можуть задати рекрутери, і я вже знаю, як краще на них відповідати. Також я дізналася для себе, що не варто боятися задавати питання та питати усе, що мене цікавить ще на початковому рівні.

Спікер був на позитиві, активно спілкувався з учасниками в чаті, з гумором розповідав про види корпоративної культури, пояснюючи простими словами, що було великим плюсом для кращого розуміння, мені сподобалися атрибути зеленого виду, тобто «культури згоди»: вільний графік, свобода самовираження, участь у програмах, наприклад, деревосадівництві. В кінці був розіграш призів, в якому я взяла участь, на жаль, не виграла, але я не засмучуюсь. Вебінар був дійсно захоплюючим та цікавим.

You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *