Маркетингова цінова політика

Наші здобувачі вищої освіти вивчають, як сформувати цінову політику підприємств індустрії гостинності.

04 жовтня 2021 р. відбулося відкрите лекційне заняття старшого викладача нашої кафедри Литвинець Лариси Федорівни.

   Для здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти 2 курсу зі скороченим терміном навчання спеціальності «Готельно-ресторанна справа» Лариса Федорівна прочитала лекцію з дисципліни «PR-технології та маркетинг в готельно-ресторанному господарстві».

  Лектор висвітлила ряд цікавих питань з теми: «Цінова політика закладів готельно-ресторанного господарства», серед яких: ціна та етапи формування цінової політики в маркетингу; фактори, що визначають ефективність цінової політики індустрії гостинності; цінові стратегії та обґрунтування цінової стратегії закладами готельно-ресторанного господарства.

  Старший викладач кафедри Лариса Федорівна Литвинець на високому науково-теоретичному і методичному рівні представила до уваги студентів матеріал, який супроводжувався практичними рекомендаціями щодо ціноутворення у готельно-ресторанному господарстві.

   Мета лекції – засвоєння сутності ціни в комплексі маркетингу та етапів формування маркетингової цінової політики в індустрії гостинності, а також набуття навиків обґрунтування та реалізації цінової стратегії закладами готельно-ресторанного господарства – була досягнута!

You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *