Філософія гостинності

Філософія гостинності

Мотивуючий лекторій від стейкхолдера для здобувачів вищої освіти спеціальності «Готельно-ресторанна справа».

22 вересня напередодні першого дня дистанційного навчання відбувся гостьовий лекторій, організований гаранткою освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа» Вітою Валентинівною Цирульніковою і відповідальною від нашої кафедри за організацію практичної підготовки Оленою Броніславівною Шидловською.

   Запрошений спікер – стейкхолдерка, директорка управління по роботі з персоналом «Президент Готелю» Тамара Анатоліївна Коростильова і членкиня робочої групи освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа», яка систематично бере активну учать в її удосконаленні.

   Аудиторія в офлайні – першокурсники спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», для яких освітній захід було організовано у рамках вивчення навчальної дисципліни «Основи гостинності».

   «Президент Готель» – один із найбільших готелів м. Київ, який є базою практичної підготовки для наших здобувачів вищої освіти 2, 3 і 4 року навчання.

   Тамара Анатоліївна запросила наших першокурсників до віртуальної екскурсії 4-зірковим готелем у центрі міста, познайомивши присутніх із концепцією, дизайнерським рішенням, айдентикою і гостинною атмосферою вітчизняного підприємства, яку створює дружній, відповідальний, мотивований колектив професіоналів.

   Слухачі лекторію ніби побували у кожному департаменті готельного підприємства – у службі прийому і розміщення зустрічали гостя і розміщували у номери різних категорій, від бізнес до Президентського люкса, організовували room-service і харчування у закладах ресторанного господарства при готелі, бізнес-заходи у конференц-залах, надавали оздоровчі послуги у фітнес-центрі, вивчали меню ресторану, лоббі-бару і ексклюзивної авторської кондитерської «Президент Готелю». Бізнес-процеси, функціональні обов’язки працівників кожної служби, формування вартості номерів, основні й додаткові готельні послуги, hard і soft skills фахівців сфери гостинності – це все було предметом спілкування під час лекторію.

   Тамара Анатоліївна підтримувала активну комунікацію з аудиторією впродовж всією лекції, цікавилася мотивацією наших першокурсників щодо вибору спеціальності та ділилася своєю історією успіху у професії, яка розпочиналася у першому 5-зірковому вітчизняному готелі «Premier Palace Hotel», а також цікавими готельними проектами.

  Наша гостя відмітила, що їй дуже приємно зустрічати у департаментах «Президент Готелю» практикантів з числа студентів нашої спеціальності «Готельно-ресторанна справа», що обумовлено їхнім високим рівнем теоретичної підготовки, комунікабельністю та іншомовною компетентністю.

   Натхненний лекторій від професіонала своєї справи про філософію і цінність гостинності, який заряджає на успішну професійну реалізацію в готельній індустрії.

  Після бурхливих овацій першокурсників, лекторка навчальної дисципліни «Основи гостинності», в.о. декана факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Віта Валентинівна Цирульнікова подякувала Тамарі Анатоліївні Коростильовій за плідну співпрацю, високий професіоналізм і вагомий внесок у підготовку фахівців спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа».

  Колектив нашої кафедри і здобувачі вищої освіти з нетерпінням чекають на нові зустрічі!

 

You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *