Кавовий тренд

Керуюча трендової столичної кав’ярні і випускниця кафедри готельно-ресторанної справи поділилася зі здобувачами фаховими таємницями.

04 лютого відбувся гостьовий online-лекторій для здобувачів вищої освіти спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» від керуючої кав’ярні ONE LOVE espresso bar і випускниці кафедри готельно-ресторанної справи 2018 року Владислави Нетреби.

Заклад ресторанного господарства, яким професійно керує наша чарівна Владислава – це перша кав’ярня мережі ONE LOVE coffee, відкрита у 2014 році і розташована навпроти одного з найважливіших архітектурних об’єктів м. Київ, костелу Святого Миколая.

Ресторанні підприємства, засновником та ідейним натхненником яких є Володимир Задирака – багаторазові переможці Національної премії «СОЛЬ» у номінації «Краща кав’ярня» і серед 30 кращих кав’ярень світу за версією туристичного видання Big 7 Travel.

Наша випускниця, магістр з готельної і ресторанної справи, розпочала свій кар’єрний шлях у кав’ярні з посади офіціанта і вже працює у ONE LOVE Coffee 5 років, а її цілеспрямованість і відповідальність стали підґрунтям для підвищення до посади керуючої.

Спікерка поділилася зі студентами своєю професійною думкою про атмосферу і гостинність ресторанних підприємств, індивідуальний підхід до кожного гостя, особливості обслуговування іноземних туристів і важливість іншомовної комунікативної компетентності для фахівців готельно-ресторанної справи.

Керуюча акцентувала увагу присутніх, що ONE LOVE espresso bar як кав’ярня «третьої хвилі» багато уваги приділяє відбору зелених зерен, правильному їхньому транспортуванню, зберіганню, обсмажуванню, а у кавовому меню закладу – як класичні напої (еспресо, капучіно, флет вайт), так і приготовані альтернативними методами: кемікс, V60, каліта, аеропрес, пуровер, фретта, колдбрю.

Лекторка розповіла майбутнім фахівців з готельно-ресторанної справи, що гостинність закладу залежить від єдності команди, яка розділяє місію і цінності. ONE LOVE coffee – це ком’юніті професіоналів і поціновувачів кави, які розвивають вітчизняну кавову культуру і прагнуть, щоб кожен гість насолоджувався найсмачнішими напоями у кав’ярнях компанії і вдома.

Мотивуючий спіч Владислави Нетреби викликав активний інтерес в аудиторії і жваве обговорення від сортів кави до особливостей приготування напоїв, управлінських функцій лекторки і можливостей працевлаштування в одній з найкращих кав’ярень нашої столиці.

Історія професійного успіху випускниці кафедри готельно-ресторанної справи – це натхнений приклад для наших здобувачів вищої освіти наполегливо навчатися і крокувати до професійного та особистого успіху.

Слухачі лекторію з нетерпінням чекають на кавовий воркшоп із Владиславою уже в режимі офлайн у стінах рідного університету.

Гарант освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа» Віта Валентинівна Цирульнікова подякувала Владиславі, досягненнями якої пишається випускова кафедра, за гостьовий лекторій і за те, що як зовнішній стейкхолдер долучилася минулого року до розроблення програми, за якою навчаються наші здобувачі вищої освіти.

За організацію освітнього online-заходу кафедра готельно-ресторанної справи дякує доценту Віті Валентинівні Цирульніковій і старшому викладачу Олені Михайлівні Тищенко.

You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *