Якість у сфері HoReCa

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Про управління якістю продукції та послуг підприємств індустрії гостинності від міжнародного аудитора – здобувачам вищої освіти за спеціальністю «Готельно-ресторанна справа».

Кафедрою готельно-ресторанної справи організовано онлайн-тренінг на комунікаційній платформі Zoom на тему: «Впровадження та аудит систем управління якістю на підприємствах готельно-ресторанного господарства».

Гостьовий лектор – Наталія Велемець, міжнародний аудитор систем менеджменту якості та харчової безпеки швейцарської компанії «SGS» по стандартах ISO 9001, ISO 22000, FSSC 22000, BRC Food, FSMA, SQMS, NQMS.

Цільова аудиторія – здобувачі освітнього ступеню бакалавра 4 курсу спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», які вивчають навчальну дисципліну «Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві». Серед гостей онлайн-заходу – викладачі кафедр факультету ГРТБ – туристичного та готельного бізнесу, технології ресторанної і аюрведичної продукції, а також профільної для нашого університету у сфері управління безпечністю та якістю кафедри експертизи харчових продуктів.

У фокусі 2-годинного онлайн-інтенсиву від фахівця міжнародної компанії було актуальне питання управління якістю продукції та послуг підприємств сфери HoReCa: системний підхід до управління з дотриманням принципів цілеспрямованості, комплексності, об’єктивності з охопленням усіх стадій життєвого циклу продукції та послуг та усіх структурних підрозділів підприємств для забезпечення безперервності результативності та ефективності процесів і системи в цілому; стратегічне і тактичне управління якістю; основні складові структури управління якістю; сертифікація послуг у сфері готельного господарства та критерії оцінювання готельних підприємств; впровадження системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (HACCP); нормативно-правове регулювання управління якістю у сфері готельно-ресторанного бізнесу.

Міжнародний аудитор Наталія Велемець наголосила, що для успішного функціонування підприємства готельно-ресторанного господарства необхідне формування та підтримання ефективної системи управління, складовою якої є управління якістю відповідно до міжнародних стандартів ISO серії 9000.

Студенти і викладачі ефективно комунікували з лектором через чат платформи Zoom, надсилаючи текстові повідомлення, а модератором онлайн-дискусії була лектор дисципліни, доцент кафедри Наталія Петрівна Бондар.

Кафедра готельно-ресторанної справи дякує Наталії Велемець, фахівцю-практику міжнародного рівня, за нові сучасні знання, викладачам-колегам – за активну участь у міжкафедральному онлайн-заході.

До нових онлайн-зустрічей!

You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *