Про маркетинг міні-виробництв
Слухачі сертифікатної програми «Технології в ресторанному бізнесі» знайомляться з міні-виробництвами для ресторанних підприємств.
Безцінний досвід та теоретичні знання студенти поглиблювали у делікатес-маркеті «Le Silpo». Керуюча супермаркетом Дрейт Галина зацікавила слухачів особливостями роботи закладу, зокрема функціонування системи маркетингу на підприємстві і планування маркетингової діяльності з врахуванням сучасних інновацій. Під час екскурсії представила основні відділи супермаркету і охарактеризувала асортимент продукції, познайомила з обов’язками фахівців окремих функціональних підрозділів підприємства.
Керуюча акцентувала увагу слухачів сертифікатної програми на важливості сервісу обслуговування для успіху підприємства з власними міні-виробництвами і на практиці продемонструвала необхідність забезпечення та контролю якості для успішного просування товарів на ринку.
Кафедра готельно-ресторанної справи висловлює вдячність Дрейт Галині за цікаву та інформативну екскурсію.
Останні коментарі